löööördag

utan segling.. :/
men hoppas att det bär iväg imorgon.
 För mycket blåst idag, o så skulle det regna!

Nu sitter jag här, ny duschad, ny sminkad o ny påklädd :D JAAAAAAA, haha snart hämtar "taxi" mig i Håkkes bil.
Jovisst. några små äventyr ska vi nog hinna med ikväll. vi har ju fan hela natten på oss :) yeah

Vi får se var vi hamnar, men vi lär upptäcka nya saker ! OHH det är ju nicenice.

Jubbat idag, o nu ikväll har jag, ÄckelShett o SpräckSofi ätit mat, Kycklingsallad, GYTT !
Sheet kladdade värre än aldrig förr, herregud. Vi är INTE syskon . Jag lovar!
Hahah, innan idag så brottade Gustav ner min på golvet o KRAAAAASCH så sprack mina träningsbyxor i röven. O innan när vi skulle cykla ner till skurup o handla mat så körde Sofi o jag tandem, O hon hoppade upp o KRAAAAAASCH så spräckte hon sina jeans.  Sen gick hon som om hon hade bajsat på sig !
Redet rolig syn. 
:D
 
NÄÄÄÄ, nu får jag nog bannemej gå o ta lite lypsYl på mina läppar, lite torra är dom allt !
Hejdå oseriösa Lööw! BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback