Jaha, då var det bara jag kvar nästan !

NU är det många som skaffat körkort.
men måste ju speciellt gratta några.
 EMILIA, yeah, jag visste att du skulle klara det. ! GRAAAATTIS
ÄNNI, Jag visste inte om det, men är sjukt glad för din skull. GRAAAATTIS
SUZZE o ELIN hade tydligen också klarat det nu denne veckan.. GRAAAATTIS
Kör försiktigt. ! ^^

Nu är det bara jobb jobb jobb jobb o jobb.

Men på lördagseftermiddag bär det av mot havet ;D Åker från Abbekås, o förhoppningsvis ska vi sluta i köpenhamn, men vi får se var vädret för oss ! haha
Hur skoj är det lixom om det är sånt här väder ? nääe, inte alls kul.

Joooo EMILIA, Jag var faktiskt ute o sprang i onsdags.. Mm, skulle idag också, men vädret är inte det bästa. Men fan vad sugen jag är. ! 
Får se om det blir en liiiiiden runda med Anniken sen... i bil då asså  ;D 

Glömt nått ? Nääääe
HAJSVAJ 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra jobbat lööw! hihi tack så mycket igen gumman :)

2007-07-08 @ 20:27:20
Postat av: Emilia

Bra jobbat lööw! hihi tack så mycket igen gumman :)

2007-07-08 @ 20:27:30
Postat av: Emilia

Vafan hände där?! aja nu fick du två ialla fall!

2007-07-08 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback