Sjukan ?

Shhing ! 
Ehh, då sitter man här hemma helt ensam, o gör inte ett piss.
Halsen gör ont, huvudvärken är inte nådig, och körtlarna värker som aldrig förr..
Ska ju nog ut till sjukan sen, hoppas dock inte på halsfluss.

Vi hade ju planerat en underbar fredag, men den planeringen ser ut att spricka :S FUCK !

VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL.. ALLT BARA ÄR UPPOCHNER !
Varför skulle det blir såhär,
eller så är det kanske bara att insee,
det kommer ju dock inte bli lätt för dig...det vet jag  !

Skulle vatt i malmö idag o shoppat med mammi,  EFTERSOM jag är ledig från skolan !
Men nu är man sjuk, så det blev inget med det inte,,   Lördag efter juuubb ??

Ska gå o ta en panodil nu. Det är nog säkrast, eftersom man måste va frisk tills söndag :S

Heeej !


Kommentarer
Postat av: Mia

Söndagen var lyckad :)

2007-02-19 @ 17:55:58
Postat av: Anonym

inte kul att va sjuk :( du är väl frisk nu hoppas jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback