Änglarna flyger högt i skyn

Mitt hjärta stannade en gång idag ! Eller iaf så trodde jag det.
Jag står, med min nya mobil, och fotar Anniken. Någon kommer bakom mej och och lyfter upp mig och börjar snurra tre fyra varv. Det ända som kom ur min mun va: Vem är det, vem är det ?
När jag landat på jorden igen och hjärtat kommit på sin plats, från halsgropen, så insåg jag att det var Gurra ! :D Jag tittade mig omkring, och då sitter halva hans klass i klassrummet och skrattar. OJOJ sajer jag bara !
Anniken och jag började ju såklart skratta åt denna händelse, och det slutade med att vi låg på golvet och grina. Haha

I mars är det arbetslagsfest. Det kommer bli suuuper kul ! Men Anna o Anniken har ju sina aningar om vad som kommer hända :S .. Men det återstår att se !

Ska gå o plugga på mitt jävla prov nu. ! Media :/
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback