vet inte alls !

Gårdagen var fiiiin.
började med jobb, sen hem för att fixa lite innan vi åkte till farbror o faster för att lämna julklappar.
Väl där så fick vi lite kaffe o kakor o det blev massa skitsnack :) det gillas mycket. skvaller är bra för själen. haha
tomten själv, (klas) kom hem och vi fick oss en gott skratt. haha gud vad kär han var i tomte kläderna, min lille farbror.
Vi kom även fram till var min syster har fått sin "korkhet" ifrån, min kusin mattias. haha.

Väl hemma så hade redan kalle anka börjat :)
mormor o morfar o morbror henke kom vid halv 5, det blev glögg o sjuuukt mycket mat, ja fan vad vi krängde.
julklappar blev det :) mm fick en porsche,, silvrig ! riktigt läcker den var. TACK!
mycket pengar o presentkort. Även grymt mycket fint av jobbet :) Tack tack o åter tack !

Idag vaknade jag av en brummande bil som körde in på gården. efter ett tag så hör jag en killröst som satt o snackade med mamma o pappa, dom verkade ha ganska trevligt. hahah, jag insåg att jag var tvungen att gå ner o hälsa :) det var ju min lille P.  efter en lång stund så bestämde vi oss för att köra ner i tvätta bilen. o när jag kom hem så tyckte jag att det var lika bra att ta fram damsugaren o städa bilen ordentligt inne också. :) bettan blev så jävla grann.. sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen. en runda till solen, och även en stund hos familjen Pålsson hann vi med.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. skulle ju ut för att fira Jakob, men anniken har blivit sjuk, stackare.. Så nu blir det väl till att sitta hemma o tråka.! 

image242

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback