veckan !

har konstaterat att min stavning suger idag. I onsdags natt var den fan 5 gånger bättre.!
:)

Lusse i onsdags, skoj!  Tequila sixtynine :)
Började med skola, bilen hem med anni, gjorde oss "fina", stack o spelade innebandy, I bilen var det bara sång som hördes, OKQ8  yeeeeeeah.
Vi vann två och förlorade en. men vårt lag hade fan vunnit om inte "skurup" varit med.. mm faktiskt !
Vi hade riktigt roligt, speciellt i sista matchen då båda lagen tog det på skoj.
Det fanns även dom som inte kände igen mig. Men efter en match+ några minuters betänketid så insåg han att det nog var jag. haha
I dörren mötte vi M,! jaaaaaadå. synd att han inte kom tidigare bara. :)

image232


På väg hem körde vi in om coop för att köpa nått att käka. snacka om att folk stirrade på våra kläder, fattar inte varför :O ?!
Det blev iaf rostbiff o en citron.
Väl hemma så var det stressigt som fan. ojoj, o snabba var vi inte heller utan vi bara sprang o yrade runder i hela lägenheten. vi slängde i oss maten, sebastian kom o hämtade oss för att köra till Cicci.

Mm jag lovar att där var det livat o glatt när vi kom (ca 22.00, skulle jag tro) de flesta var redan lite runda under fötterna. haha Trött som jag var så korkade jag upp flaskan o hade jävligt roligt måste jag medge. TACK CICCI:)
Vid 12 var det vidare mot bar a bar i taxi som gällde.

Efter bar a bar, där man mötte sjukt många kända o fulla ansikten, så gick vi till max. mm så var det. Sebastian R kom dit o vi beslutade att ta en taxi hem eftersom han bor vid Anniken. han betalade och därför tackade man inte nej. haha Vi fick dock gå sista biten, men vad gör det?!

morgonen efter, eller dagen efter, var hård. usch fy, Hela klassen var näst intill döda. I det läger önskade vi att vi inte varit ute dagen innan.
Men jag kan inte säga mer än att det blev en lyckad kväll :)

I skolan igår låg vi bara i soffan hela dagen, o skratt blev det. Ja oj vad vi skrattade. helvete, det var så att ögonen rann., mm men det var nog den roligaste dagen i skolan detta året iaf.  

image233     image234

image236



O fantomen, snälla skriv en blogg !! hahahaa


För er som har facebook så finns bilderna där! :)

Lite nerver finns det dock inför måndag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback