vecka 51

Lång tid sen. !
Lördagen var det jobb, innebandy o sen ystad. Först underbar mat hos annipanni.
Anniken o jag var o kollade "En julsaga" på ystad teater, sen hem till sebastian för att fördriva tiden.
Vi skulle ut o köra en raggarrunda, vi mötte såklart sally o andra. Vi hoppade in hos sally o vi körde, hej undan vad det gick vilt.! :)
Efter lite övertalning från skurup så bestämde vi oss vid 12 tiden att gå ut :) vilket jag inte ångrar.
Vi blev körda ner till stan o gick till dona gina.
Efter lite där, så stack vi till bar a bar.
 Helt ok där, mycket folk vilket var jobbigt. O kallt som fan var det också !
Lite klydd med taxi hem,, hahah kvart över 3 var det fortfarande ingen av oss som tagit tag i att beställa. haha
Men sen kom en taxi o vi hoppade in
:)
tack tack tack
(det finns inge bilder från denna kvällen)
oo M, jag var inte med på NÅGON bild denna gången. haha !

Söndag, Grattis pappi!

Måndag, halka :) grymt sjukt roligt. skulle gärna göra om det. Men gud vad nervös jag var innan.

Onsdag idag, skolavslutning i en kvart :D lööööönt,. Hem o jobba direkt. nu sitter jag här o ska snart ner till hallen för att kolla H5 matchen,, i innebandy såklart.

Vill vill vill ! snälla.


Vänner ? mm det var det jag trodde vi var !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback