snart nytt år!

Jobb idag med världens sjukaste syster :) haha
många dumma och korkade kommentarer som vi kläckt ur oss, men nartuligtvis inget jag kommer ihåg nu när jag skriver.

Ikväll, vettifan.! promenad skulle jag tro. Och även ett samtal till Anniken som jag tänkt sjukt mycket på idag !

S, mamma hon misshandlar mig.
M, Ja men det kan du behöva! haha

Jag kan även medge att Idol-Maries vinnarlåt är sjukt bra ! haha, jag vet någon som håller med :) elloooor?


J, kan du kolla stavfel o sånt innan jag publicerar?




Anniken, jag tänker på dig !

Jag ska till slimminge bygdegård imorgon på 60 och 70 årsfest. SKA BLI SKOJ :)
Lördag kommer töserna, mat o förhoppningsvis mycket prat o skvaller, eventuellt utgång ! :)
Vad gör du i helgen?

very näääais


Kommentarer
Postat av: sheet

mamma är alltid så snäll mot mig hahahh

2007-12-29 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback