Lördagen, fy fan :)

Kors i taket vilken kväll.

Ja gud vilken braaaa kväll det var igår.
började med god middag hemma med familjen,
sen efter att jag gjort mig klar så åkte jag till elverket där M  INTE mötte mig vid rätt dörr.. eller kanske var det så att jag stod vid fel ? haha
Skratt, Lööw, fylla, samtal, och  mycket mer ! roligt var det iaf.

Som vanligt så skulle jag tro att Lööw var det största samtals ämnet, men igår tror jag att det delade plats med "bögar". Vi, jag och denise, skulle få niclas till att ända uppfattning, men det blev bara massa skrik o grejs. hahaah
Tack tack tack Jimmy :)

Jag o M satte oss i en bil och sen var vi på väg mot ystad.
GEJ, haha, undrar om M minns det ?
Linda bengtzing o mozart lyssnade vi på och det var allsång i bilen :D det vad nice.
Japp, men ingen jävel visste om jag skulle komma in eller inte.. så deeeet var lite nervigt.
iaf, det gick smidigt och jag behövde inte ens visa leg !

massa, massa människor. Träffade en grymt full rönnberg.
Kalén o co kom dit :D jaaaaa,
Sofie, mia o kaisa kom också. Skoj,, för det var ju inte igår om jag säger så.

Hem kom jag i bil !  och efterfesten hölls.. ja precis, I BILEN ! hahaha
Ja, jag skulle tro att detta var den roligaste gången på bar a bar.

Tack alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback