loooooov

Jaadå, nu är det äntligen lite lov från skolan.
Slutade i onsdags :)

i torsdags så kom kusin på besök med världens bästa kusinbarn.
aaaa sjukt goa.
först fikade vi på kex och saft och sen spelade vi tvspel. Fast jag kollade bara på eftersom de inte riktigt är min greeeeej.  Vi tog massa sjuka foton samtidigt. haha
Innan Alfred vaknade så lekte jag och Albin för oss själva.. Vi spanade på killarna i tvrummet (syrrans kompisar)
:) hahah gud vad jag skrattade.

image237             image238


image240

Vi tog fler bätttre bilder, men datan vill inte ta emot dom.!

Hela veckan har det varit jobb, vilket hela helgen också består av. Men roligt är det, trots det är mycket folk och stressigt till tusen.

Nu ska jag bädda ner mig med en bok tror jag.
Hoppas öja blir skoj ikväll för er som är där :)

Pusss

ps. Jag har även öppnat min första julklapp nu ikväll också.! taaaack P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback