LISTA!

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: glad tror jag, lite lycklig också :)
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: ganska mycket! ärtsoppa, lök, tomat, bruna bönor, m.m 
Kläder just nu: gråa jeans, svart tröja,  en sjal. och så har jag svarta skor
Musik just nu: RADION står igång här på jobbet :) 
Vad sa du senast: 35 kronor, delikatess, haha
Favorit-hangout: där mina nära och kära finns.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning,. 60-talet? 
Fisk eller badkruka: Badkruka?
Saft eller alkohol: Alkohol, eller ..
Hur många kuddar sover du med: 1,  
Favoritväder: sol och varmt,. men snö är också mysigt.
Om du var fast på en öde ö, 4 saker att ta med: min störda syster, P, en kamera och pengar.
Spelar du nåt instrument: Naaaaj, inte alls. 
Morgon- eller nattmänniska: både ock. haha
Sparare eller slösare: sparare kanske ?
Vem är viktigast för dig: Min familj och mina vänner .
Bästa film: ptja, många ingen speciell.
Tror på liv på andra planeter: gör jag nog inte nä
Kommer du ihåg din första kärlek: JAAA, den är inte lätt att glömma :)
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, har aldrig älskat honom.
Har du några homosexuella vänner:  Jopp, några.
Tror du på mirakel: Det måste jag nog göra tror jag.!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, det måste jag tro. Joo men klart!
Har du en besatthet? Njää, det skulle vara tuggummi då. haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

va.?! älskade du inte mig? :O

2007-12-28 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback