hej lördag morgon

gårdagen var nice!
Mycket kausedauns vill jag lova. med såväl kusiner som med morsan o farsan.
det var härligt att se alla glada miner på alla människor,.

Blev hämtade tidigare eftersom det var jubb idag. Vi fick höra tusen gånger igår att vi inte fick dricka vin eftersom det var jubb idag. haha
Inatt blev det fyllesamtal med stort F. ojoj, haha jag kunde bara skratta.
fick höra alla långa kärlekshistorier, o allt annat möjligt mellan himmel o jord.
Jag kunde dock inte somna på två timmar efter vi sagt hejdå.

Denna dagen ser ut att bli perfekt :) den har iaf börjat bra.
Mathilda skriker: MR ÄR HÄR!
samtidigt ringer telefonen o jag svarar.
Naturligtvis är det FYRA fyllo som står utanför fönstret o vinkar o skriker;: Kom ut!
ja visst, haha för fan, "vuxna" människor som varit fylla i ett dygn typ.

M tog ett foto på mig o max utan för jobbet.
Makkie: Är det till brandmanskalendern?
Max kollar på fotot o säger: Naaaj, det är till kattkalendern!
hahahaha, SJUKA FYLLO!

Efter jubb ska jag hem o laga mat. Blev just nu bjuden till Max ikväll :)
hahaha

Kommentarer
Postat av: ida

det där med vuxna människor är en ren myt kan jag tillägga... de var allt annat än vuxna den natten/morgonen :)

2008-01-07 @ 12:06:17
Postat av: Anonym

hahah, nä det är sant men dom påstår alltid det i alla sammanhang :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback