God Jul

varför varför varför ?

Tänkte mig att det skulle bli såhär någon gång, men inte redan !
allt är borta, och ingenting verkar återstå.
jag har gjort mitt och du har ditt kvar, men jag tänker nu lämna det bakom mig.
Det är dock inte så jävla lätt ska du veta.

För det mesta, så är allt depp just nu.
Men nu är det jul och alla borde vara glada. Det är just därför jag ska lämna det NU!

Idag kommer tomten med mycket julklappar :)
 jaaaadå,
 
imorgon blir det utgång i ystad för att fira lille jakob som blir 18 :)
kommer nog bli sjukt nice, men har hört att det kommer vara riktigt mycket folk,
vilket betyder att vi kanske inte kommer in.  förköp hinner vi ju inte fixa.
Det är ju tingvalla också, (dit halva klassen ska), frågan är om man ska dra dit ist.. men nej, tror inte det blir så uppskattat.!
Ystad blir bra för mig den kvällen.

:)

HOHO, GOD JUL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback