3 december

Helgen skulle bli en vit helg, men det löftet sprack i lördags !
Fredags blev det idol hemma i soffan :) Och foto med min nya kamera, inte för att det blev så bra, Men kameran är braaaaa.


image231




   


Lördags var det jobb, och sen direkt ner till hallen för att kolla match. Men det slutade med att jag fick sitta i sekretariatet vid klockan.. ajaj, trist ! men klart man ställer upp för klubben.

På kvällen skulle det bli middag hos familjen nilsson!
jovisst, fram med snapsarna o sen var det igång. haha nej inte riktigt så, men ändå !
Jag kan inte minnas förra gången jag var så mätt, det var helt sjukt. Och därför var det ganska skönt att gå hem på natten :) haha, för det tog nog en halvtimme längre än det brukar ta. Mötte några människor och fick naturligtvis snacka med dom.
Kvällens prat på Tule, ängnades åt ananasträd/planda/beda m.m. Vi pratade länge om hur en ananas "blev till". Jag hade rätt, men Sven skulle naturligevis ändra alltihop så han fick rätt. Jag sprang mellan matbordet och google hela kvällen för att bevisa vem som hade rätt.. haha,
Vi bestämde att jag ska anmäla mig o sven till en ananas kurs !

Kollade på en sjuk film då på natten när vi kom hem :) haha, rolig var den
o såklart.. M ! japp,

Igår först match och sen jobb för hela slanten. Julskyltning i lilla skurup :)
men roligt var det och mycket folk !

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback