Oj, sån vecka !

MM, den har varit mycket givande.. Mat ?? mm givande på mat, eller säger man så ?

Jaja,
 
Måndags- Lööööööön  :) Stranden, sen på kvällen cyklade jag till U, (att cykla hem mitt i natten var dock ingen höjdare)  

Tisdags- Stranden. O på kvällen vad jag, syster, ulrika o elin i ystad. Det blev lite glass, spaning i småbåtshamnen, godis, fönstershopping o även lite raggning på en gammal gubbe i hamnen. (insåg dock att det var pappa till en jag känner :S hahahaha) Det blev mänder av skratt också :D Efter det så blev det tv hos oss, P var också på ett lidet besög! Ja a

   

Onsdags- Jag, mor o mathilda var i malmoe :) mm lite shopping blev det. Jeans, kjol, tröja o.. mm det var nog allt.
På kvällen körde jag :D MM o gud vad bra det gick.

Torsdags- Ystad med mamma, mathilda, gustav o barkentins ! Jo  men denna dagen blev det bara en supernice kofta o massa underkläder o lite annat smått, typ kalender :) Hittade dock en übersnygg tröj/kofta, den vad grå! ohhh, Vill ha ! Det blev växling av pengar, till resan. Ojoj vad fattig jag blev så med en gång :/
meeeeeen, när vi kom hem, vid halv 6 så handlade vi  mat, o dom små hyrde film..
När vi handlat klart ställde vi oss på preem med dom gamla (far, kusiner o farbrödrar) oj, varför ska man behöva skämmas över sin släkt ?
Det blev lagning av taco när vi kom hem, sen en promenad ner till skurup :) mm o då kom P också. Vi kollade film, 7 days to live. Satan sån panik jag fick en gång. Redet rädd. Jag låg på golvet o jag bara hoppade upp o slängde mig över dom som låg i soffan. hahhhaa, det måste fan sett skoj ut :)

       

Fredags- ehh, då var det bara slappe. vaknade vid 9, sen frukost o sen minns jag inte mer. haha, dom åkte hem vid 3 tiden. Denna dagen gick ut på att ÄTA !! kvällen blev det promenad med gustav bara.

Lördags- Kollade gustavs match klockan 11. Oj vad duktig jag är på att nicka... NAAAAAAAT ! en kille sköt ett skott som träffade mig rätt i huvudet på min vänstra tinnig, o fan vad ont det gjorde. Många började dock skratta o jag bara satt o knep mig i armen för att inte svimma typ. , o jag fick även höra det på msn sen av folket,. !
Ulrika kom vid halv 1 tiden, o vid 2 bar det av mot slimminge för att gå på skördefesten. haha, lite roligt folk träffade man, Men något av det roligaste var att titta på när dom tröskade, o även titta på Lööws maskinstations nya pissetunna. Den va rö o grann ! hahaha.
efter en del samtal, o konstiga sms från någon johannes så började vi laga mat. klyftpotatis o stekt kycklingfile. mm o utan sås också för den delen. :P Men min egen hittepo gick alldeles utmärkt :)
Halv 7 åkte vi till malmö med paul. Utan biljett dessutom, men vi klarade oss :D  åt munk o pölse sen kom andré, sofie o olsson. Vi mötte även emma o en annan sen. Vi var först lite vid stora scenen, sen mot Linnéplatsen för att dansa till Arvingarna :) gud vad roligt det var ! sen vidare mot Mölleplatsen där sofie skulle kolla på marit bergman. men vi andra köpte brända mandlar o snöre istället. 
Tåget var segare än aldrig förr. ojoj, men vi fick sittplats (även om vi fick sitta i knä på varan) haha, tjejerna var lite dryga, fattar inte att dom kunde ha sån energi mitt i natten.  men kunde ändå inte hålla mig för skratt.! Väl hemma så bar det av mot babsans, o senare hemmåt.. Men dock utan lampor längs hela östergatan o även lite inne i byn.. Tydligen en brand i ett elskåp vid statsparken!  MM jo, när vi kom hem blev det nattamaud o sen kom mina fulla föräldrar hem, o även mathilda o gustav. mm jo men en del fick man ju sitta o lyssna på, typ att mamma hade blandat en grogg på besk :O HALLÅ !? 
Men jaja, kvällen var trevlig både för oss o för dom. ! 

           
 
Söndag, Idag- Ville in till ystad o kolla matchen, men det blir inte. o sen så kommer väl kanske dagen bestå av att kränga ?  Men hade tänkt att ta en lite joggingtur mot örsjö ? o även en promenad..

BULGARIEN OM TVÅ DAGAR ! Tvättar just nu min röda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback