Nu, snart, nästan nu

åker vi från detta kalla land. Om exakt 22 timmar lär jag sitta på planet nervös som en kotte.
men det ska nog gå bra.
Imorse ringde telefonen, o JAAA visst,  vi kom på att en spruta skulle tas (skulle dock tas 4 veckor före) men klockan halv 6 bestämde vi att ses på sofies pappas jobb :)
skönt att det gick att ordna så lätt, o tack sofie för att du fixade det :D
Jag var redet rädd när jag gick av bilen, o det ända som jag tänkte var "Nu ska jag inte svimma, nu ska jag inte svimma" O all gick fint, jag höll mig upp på stolen :) Glad som jag var sprang vi ut i bilen för att köra kaisa till tåget. 

Det kan också nämnas att innan idag var jag i Ystad med Emilia, dock hade vi fruktansvärt mycket otur med bl.a trafikljus. haha O så körde vi nästan viljse MITT I STAN, mm du läste rätt, mitt inne i stan.. "var är vi?" hahah  Bara för att hitta en jävla blomster affär, (vilket det inte finns många av) Men roligt hade vi ! O ett stort "hav" bar jag med mig ut i bilen :D hahaha, tror faktiskt han kommer bli glad för den! för den var riktigt fräck,

ikväll var det spruta, packning, bilkörning (det gick mycket bra) :), promenad med P, packning, o snart ska jag sova.
Morgondagen lär bli lång. Packa det sista o handla lite grajor :) sen en runda till mormor o morfar för att säga hejdå. sen får man hinna med att göra sig iordning, mm mycket som ska göras.

Men jag känner att resan kommer bli sjuk, riktigt sjuk, o då menar jag på ett positivt sätt :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Guuud jag står inte uuuut, ta mig ifrån detta land NU ! .. Seees snart pusssiss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback