Kunde inte hålla mig för skratt. !

En "tjej" kommer in med vinterstövlar o kort kort kjol. Jag ser att hennes sambo står på trappan o försöker konka upp barnvagnen upp för trappan. Han bär även hennes väska + två andra kassar!
Han (ironiskt): Varför är du alltid så hjälpsam?
Hon: För att jag ska ha mens!
Han: Va?
Hon (skriker): FÖR ATT JAG SKA HA MENS!
Han: aha, okej..

Det hela slutade med att hon började skrika för att han bad henne hålla en utav kassarna. Han bar fortfarande hennes väska+ kassarna o kör runt med pojken i vagnen.
Jag säger då det, dagens ungdomar. !
Dessutom såg hon ut att vara hämtad från 80 talet, gällande bl.a klädslen. hahaa

Annars har det väl varit ganska ok på jobbet idag,.
inga överdrivit sura kärringar osv. haha, utan ganska lugnt. !
Eller så har jag vant mig vid folks beteende :O
P var även o hälsade på i förmiddags, vilket gynnade !

:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback