KLANTIGT !

helgen har varit toppenbra :)
lördag så blev det lite sol efter jobbet, o sen på med klänningen o iväg mot tomelilla till Malin o Frida... trodde vi. ! När anna o jag kom till ystad ,"ystad nästa, och det är tågets slutstation, tåget kommer gå tillbaka mot malmö" JA, HALLLÅ,  vi skulle till tomelilla,. KLANT LÖÖW, fan vad bajsigt. Jag ringde runder o kollade med massa folk om de kunde köra.. Jag fick tillslut tag på Anniken, som fick ringa niklas.! Stackars han, meeeen, han fick nått att göra den kvällen iaf :P   
Drink, tal, förrätt, huvudrätt, tal, tal, sång, tal, sång o bordbyte (då höll vi oss ute på gården).

Jag o Anni under maten.
A: Man borde dricka varannat gals, vin, vatten, vin, vatten osv,.
J: Jag dricker vin, vin, vatten, vin, vin, vatten osv.
A: Jag dricker... ee., vatten när jag kommer hem ;) hahaha

När vi kom in igen så blev det ännu en "vi gratulerar" o tårta,  baileys o kaffe.
(Anniken hällde dock ut sin baileys över sig själv, =BRA, hon behövde inte mer) :P haha
Sedan återstod snacks, groggbord, o daaaaaaaaans. Även en del msn.-adress byte :P haha o ett o annat besök utomhus med resten av klassen (+MAAAAAAAGNUS o Anna) som tillbringade sin kväll där. haha. 
Tummen upp ! Jaa, 

Asså, nått av det roligaste under kvällen vad när det var tårtdax,. Jag o Anna gick till bordet direkt när vi tagit tårtan, o när vi sen går för att hämta kaffet, så möter vi en förtvivlad Anniken, "Johanna, jag hällde nyss ut baileys över mig själv," Jaha, okej. O sen frågar hon om jag vill ta hennes kaffe också, för hon kunde inte bära med. Jovisst, det kunde jag.
O Anniken går framför mig mot vårt bord, då tappar hon skeden, som lå på hennes tallrik, o när hon skulle ta upp den så höll hon på att tippa ut tårtan från tallriken. hahah, o inte nog med det, utan när vi kommer till bordet, o hon ska skjuta ut stolen, så vällter hon den bakåt. hahah, TJOHEJ, o fan vad vi skrattade.  

Mängder av roligt folk, o härlig musik. Denna kvällen var underbar, skönt att träffa folket igen. Men vi ses åter den 29 augusti, (förhoppningsvis). :D

Bara jag som kände att detta blev jävligt långt?, ja, jag ska återgå till jobbet nu.  
men kvällen var skööööön.
Bilder kommer strax ut på johaaanna.pixbox.se

Mammi ringde nyss från stranden o sa att dom hade det toppenskönt, hrm.. jovisst här sitter jag, o bara längtar ut i solen., Nu ska jag gå över gatan o köpa en glass :)

Kommentarer
Postat av: Anniken

haha! Mobba inte mig. Men vadå..man ska bjuda på sig själv :P
Haha, vår konversation om vatten och vin var ju klockren. Helt underbar kväll!!! :D (A)

2007-08-07 @ 15:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback