fuck fuck fuck

Jag skulle göra mig till o laga middag nu idag :) jaa, det blev stekt korv o makaroner..
Jag öppnade kylen för att ta fram ketchupen, o oj jag tappade den.. Ketchup över mina byxor o fötter.. lugnt tänkte jag! jag lyfter blicken o ser att golvet är fyllt av ketchup. jag tyckte det var konstigt att det var så mycket.. men men, jag började torka.. MIG SJÄLV, stolar, bordet, diskmaskinen, diskbänken, spisen, kylen, GOLVET, mattan.. ja, efter en lång stund trodde jag att jag var klar. O jag gick till micron för att hämta korven som jag värmt där.. o när jag sen skulle ta kniv o gaffel så ser jag att alla lådor är prickiga.. :O så det var bara till att börja torka där också! 
När jag sedan skulle ta ketchup så skakade jag den o tänker innan "men, ohh den är väl redan skakad tillräckligt, men skit samma, haha" O när jag skakar den så kommer det ketchup över hela min tröja o MYCKET på diskbänken.. Där var alltså en spricka runt om hela flaskan.. Så jag tog det jag skulle ha till makaronerna o sen slängde jag ketchupen. ! Tyiskat att det skulle hända mig, Jag  kan ju också meddela att makaronerna var kalla när jag sen skulle käka. 

Jag ska aldrig mer äta ketchup. !
haha

Kommentarer
Postat av: Andra snyggast i abbekås : )

Jag vill bara säga att jag inte kommer skriva ngn blogg, är hemskt ledsen men hinner inte, funderar på att lägga ner den :P hoppas det blir ngt till helgen :)

2007-09-05 @ 15:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback