fredagskväll ;D

Jo, denna började med massa jobb jobb jobb.. sen var det hem, och där väntade ulrika. Då blev det massa mat :), Kvällsmat ! efter lite filmhyrning, två portioner björnbärspaj, två påsar popcorn, massa lösgodis, en kopp te, kaffe o vatten, så mådde vi kasst ! (jag drack en hel kopp te för första gången)
Men vi var lika glada för det :) vi satte oss på msn, o där fann vi en norrlänning som hette Pelle. Han var 25 år och
spelade bandy på snö. (?)  Vi kom på ett nytt smeknamn till honom, BAJSPELLE  :D Men martin föredrog PELLEFJANT :P hahahah

Nog om detta,  efter en timme vid datan så begav vi oss mot sängen. Det skulle bli härligt :D Men NEEEEEEEEJ, någon ringde o sa att dom stod utanför postlådan :S vi var ju så illa tvungna att gå ut dit mitt i natten :/ O det hela slutade med att vi kom tillbaka in efter 1,5 timme, pappa var arg, jag kunde inte somnar, sängen knarrade,  ulrika sommnade som en stock o började snarka... Mm, jo denna natten har alltså inte varit perfekt !

Men efter 5 timmars sömn sitter jag nu här på jobbet med ulrika sidan om mig o vi lyssnar på "ring så spelar vi"
Jag kommer vara döden ikväll då det är 18, 20 o 45 årsfest i Kverrestad.! Men det ska bli riiktigt skoj :D

Imorgon blir det nog bilkörning med ulrika :P haha vi får se hur det slutar,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback