Back to work!

Ojojoj, jag säger då det.
Bulgarien var den bästa o roligaste resan jag varit på.
Det var roligt, skoj, trevligt, mysigt o bara helt underbart.
Vi hade det mycket varmt och en del fester hann vi med.
Resten av tiden spenderade vi vid stranden, poolen, på stan eller med 502-killarna !
(mia spenderade halva måndagen på toa)
:)
Allting har varit helt perfekt, utom de första dagarna då jag mådde kasst,
Det finns så mycket att berätta, o jag skulle kunna sitta här hela veckan ut o bara berätta. Men jag nöjer mig med lite smaskigheter att dela med mig av ! :P

- sena nätter ute på stan
- massor av underklädesbilder
- badning i havet trotts förbud
- drinkarna flödade
- läskiga bulgarier
- ORMAR :S
- Krokodiler
- massor av skratt
- krig med fönar
- shopping
- fester, Grabbarna Bus, disco Orange, Lazur, Las palmas m.m
- träffade nya folk :D
- rökning (dock inte jag)
- utslängda från 502 :S eller ? haha
- lekte rolis i lägenheten
- jag somnade på golvet två dagar i rad. 
-En inkastare skällde på emilia när vi var ute på stan efter det att hon sa fuck you tyst för sig själv (syftat på honom o han hörde det).
- Lille kaisa blev sparkad i huvuder av en reseptionist på ett hotell
- Kaisa (kissnödig) o daniel ljög för en man på ett annat hotell att deras mamma o pappa bodde på hotellet o att dom behövde låna toa. hahaha, det funkade dock inte.

Detta var bara något av allt som hänt, vi har haft sjukt roligt o jag måste medge att Mia är den bästa sambo man kan ha :)
O redet roligt att vi träffade Martin, Sacke, Ogge o Daniel :D

En rolig händelse hos mia o mig sent en natt.
Jag säger en sak till mia, o hon svarar:
"Nä,, johanna du har inte gjort det ? nä, det kan inte stämma.. Om det är sant så dödar jag dig", samtidigt som hon hoppar över mig o slår mig, (jag ligger på rygg i sängen o läser)
efter ett tag börjar jag skratta o hon frågar åter igen om det är sant. Jag börjar backa sakta med säkert bakåt i sängen o hoppar ner på golvet o springer därifrån mot tv-rummet, därefter så börjar mia jaga mig runt i lägenheten o eftersom jag missade knappen till lampan, så var där riktigt svart i rummet,  Jag fick panik o började skratta o skrika..
Dagen efter fick jag höra att det hade hörts till dom som bodde två våningar över :S Ojdå. haha

Bilder kommer på johaaanna.pixbox.se inom en snar tid.

Tack för en underbar resa tillsammans med er. Jag kommer minnas den med glädje!
<3


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vill bara kommentera det här men att jag aldrig sa fuck you till honom, jag sa, nej vi ska äta men inte här! då lackade han! :P längtar till bilderna kommer :)

2007-08-30 @ 18:22:35
Postat av: Anonym

Mm, just det.. jag blandade ihop det med det som hände kaisa ! sorry, jag hoppas bilderna kommer ikväll :D

Postat av: Mia

Haha jag svär, det var något dåligt i min mat i söndags..

2007-09-01 @ 21:09:15
URL: http://bloomingdale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback