Ajaj,


Joo, då var nästan helgen över. Fredagen tillbringades i Ystad med töser från lågstadiet, mellanstadiet o högstadiet. Vi har gått i samma klass i 10 år, men efter att vi slutade nian har vi inte träffats. Det ska bli ändring på det, o vi ska träffas oftare. Det var iaf super trevligt :) O vi har redan planerat semester till nästa sommar. JAAAA, haha mängder av prat o skratt, en del skitsnack, massor av roliga foton togs också, o även lite pinsam,ma händelser. hahha,
Min, Christin, Ulrika o Jag :D

       

Gårdagen, det blev först jobb, o sen hem o hjälpa mamma. Mat, städning, dukning o massa annat skulle förberedas inför kvällen då huset skulle fyllas av människor. hahah Nästan iaf :)
Vid fem tiden började det regna lite, eller rätt så jävla mycket! Vår hage fylldes med vatten, o vägen blev nästan totalt översvämmad.

    Sorry för dåliga bilder, men ni förstår principen. hahah, O mycket värre blev det sen.

Iaf, gästerna kom o jag bjöd på fördrinken som jag gjort., faktiskt förvånat gott :D
Emilia, kaisa o sofie kom sen o vi började direkt snacka om resan. Mia stod hemma i sin källare o öste vatten. Men lite senare anlände även hon till Lööwarna. Direkt ner o beställde på Bonton, sallad, pizza, pizza, pirrog o kebab i bröd. haha
Ume: Kolla, det brinner där borta.
:O alla ställde sig på trappan o kollade, mm vi var ju tvungna att undersöka detta. så vi körde därför en liiiiiiiden runda medans vi väntade på vår mat, men hittade det inte :/ vi visste att det var vid mariaskolan eller ankdammen.  
Vi fick iaf vår mat o när vi kommer hem
Jag: ohh, det brinner i skurup, alla är där, vi vet inte vad som hänt o bla bla bla...
P: Mm, det är på mariaskolan i ett litet förråd.
Mhm, hur fan visste han det som suttit hemma hela kvällen. ?!

jaja, det blev mat, sen efterrätt o myyyyycket planerande. Ganska mycket skrik o så, men vi belv klara tillslut. haha. Sofie fick bli ordförande annars hade detta gått överstyr direkt. :)

            

Jag sa till sofie att det var jävligt korkat att käka björnbär med fingrarna, Men hon skulle tvunget.. Senare förstod hon varför, då hon såg att hon var blå under naglarna. HAHAHA, lilla gumman, lita på mig !

Mm o när dom åkt så skulle jag på fest, men pallade inte gå ändå dit. Klockan 4 inatt vaknade jag av att mobilen ringer, :O faaaan, tror ni inte att jag sover eller?! i ett sms "när kommer du?" MM jo visst, jag tror att jag gå upp vid 4 på morgonen o gör mig iordning för att gå på fest.. nää !
Men roligt hade det varit :D

Idag, ulirka ?

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja ,måste säga att nästa gång får vi nog ha en annan ordförande! haha så mycket som vi pratade i munnen på varandra :)och jag lovar att jag ska skriva en blogg när jag kommit hem ;)

2007-08-12 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback