mhm..

Veckan har varit hur bra som helst :)
Förutom dom på verkstaden som aldrig får tummarna loss ur röven och gör min mobil klar :/

Ledig var jag också i måndags, gött
Och hade bestämt mig för att inte göra något alls den dagen..
Palle ringde vid kvart över 10.
"in i duschen o gör dig klar, vi sticker till malmö nästa tåg"
Ehh... neeeeeeej orkade verkligen inte.
Men han är ju rätt så duktig ¨på att övertala mig.

I fredes så var jag med pillepallepollepillepalle
Satte på en film, o somnade nästan direkt i soffan :O
Igår jubbade jag, sen var det lite kalas hos morbror,
Emelie med två m blev 14 år :) Gräääääättis
Sen stack jag hem till Mia, var faktiskt jätte skoj även om jag inte var där länge.
Hängde med dom till stationen sen,
HEJDÅ ! haha

Idag tror jag inte så mycket händer,
Bara mamma o jag hemma, så jag tror att vi åker till svaneholm o går rundan.
O sen hittar på nått annat trevligt kanske :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback