JAHADU

Oj, lite lång tid sen jag skrev kanske.
Arbetslagsfest den 24:e jue :P det var fan nice tyckte jag. Anniken o Jag hade skoj.
JUUUUUUULIA :D

vad har mer hänt?
SKOLA, en del filmkvällar, många långa promenader.
O nu är det ju Påsk. O LOOOOOV :) redet gött !
Efter jubb på Torsdagen så var jag i Abbekås på förfest. Mycket roligt folk faktiskt.
Kändes som alla hade skoj även om, vissa somnade, sprängde högtalarna, BRÅKADE, satt på golvet o skrattade, spelade twister, spillde grogg över hela soffan och byggde ett höghus av ölburkar :)
Tack snäckan :D

Stack till malmö på fredagen, hittade två par skor.. ! tjaa :/  helt OK
Palle var här sen o kollade film, krängde godis, sen SOOOOV. !
Jubbade på lördagen :) Ulrika kom. bakade pizza o sjöng högt till musik. Senare kom palle. Synd det inte blev fest. men pallade inte åka till malmö. Men det hade varit skoj. !

Nu har vi gäster :) har käkat mycket mat, nu är det tårta som gäller!
/Lööw

Kommentarer
Postat av: Mia

haha yes yes, det var verkligen nice :)

2007-04-10 @ 10:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback